Je krijgt maar één kans voor een goede eerste indruk. Ook in de winkel. SalesFreaks heeft een dedicated Merchandising team om de schappen in orde te maken (en te houden), en maakt o.a. gebruik van slimme winkeldata om de winkelprestaties te verbeteren. Winkelprestaties verbeteren stopt niet bij schappen en data. SalesFreaks heeft dan ook vaste en flexibele Sales Promotoren om sales te verhogen en de winkelervaring van de consument te verbeteren.
In de winkel werken we met meerdere dedicated salesteams om de salestargets te behalen en retail prestaties te verhogen. Daarnaast zorgen onze merchandisers voor een optimale schappen en up-to-date presentatie in de winkel. Dat vaste team bestaat uit multi-vendor Merchandisers en een grote poule van enthousiaste Sales Promotoren, zowel dedicated als flex. SalesFreaks heeft de juiste mensen én middelen om het maximale uit jouw retail investeringen te halen.
Salesdata zijn allang geen ‘vage cijfertjes’ meer, maar dragen aanzienlijk bij aan betere verkoopcijfers. Wij begrijpen dat dit voor sommigen abracadabra is. Laat het analyseren van de salesdata daarom aan de analisten van SalesFreaks over. Alles wat er in de winkel gebeurt stemmen wij af met het team. Bijvoorbeeld als een product beter verkoopt in Groningen dan in Amsterdam. Met behulp van data zien wij snel waar de Quick Wins liggen. En dat helpt ons retail team weer in de winkels.